Motorman Oulu, motoristiystävällinen yritys!

Voiko asiakas saada enää parempaa asiakaspalvelua kuin tästä kyseisestä liikkeestä? EI VOI!
Suuri kiitos Motormanin Esa Konola!
Piti ihan ruveta kirjoittamaan kun kaikkien vastoinkäymisten jälkeen tarina saa onnellisen lopun ja saattaa kaikkien teidän lukijoiden tietoon miten hienosti kauppa voi loppupelissä päättyä ja miten loistavaa asiakaspalvelua voi saada! 
Ostin pyörän viikolla 10 ja silloinhan oli vielä täysi talvi, mutta moottoripyöräkuume tulevaa kevättä varten oli valtava ja isompaa pyörää teki mieli ja jonkun sortin customia.
Tykästyin M1800 Intruderiin ja semmoinen löytyi sitten parin kuukauden etsimisen jälkeen Oulusta Motormanilta. Pyörä oli tullut Motormanille vaihtoon lokakuussa jolloin liike ei ollut päässyt enää koeajamaan kyseistä laitetta ja minä sen menin sitten ostamaan maaliskuun ekalla viikolla ja vaihdossa meni vanha pyöräni…
Kevät eteni ja ensimmäinen ajo koitti 3.4. ”pitkän” odotuksen jälkeen. Odotin innolla pääseväni ajamaan uudella pyörällä. Autotallissa pyörä kävi moitteettomasti perushuollon jälkeen.  Koeajolla karmaiseva totuus iski vasten kasvoja. Pyörä tärisi, turisi ja ei meinannut ottanut kierroksia ollenkaan…
Soitto Motormanille ja kysyivät että onko lähellä mitään paikkaa missä voisivat tutkia asiaa että ei tarvitsisi ajaa 250km/sivu viemään pyörää Ouluun asti takaisin.
Pyörälle löytyi huoltopaikka Kuopiosta, Kuopion pyörästä ja moposta eli Suzukin merkkihuollosta. Edellinen omistaja oli laittanut takarenkaaksi 300mm leveän renkaan mikä ei mahtunut pyörimään vaan otti kiinni sekä kardaaniin että runkopalkkiin. Kuopion huoltomies totesi että rengas on käyttökelvoton vaikka pintaa oli kuinka paljon, mutta sivut olivat hankautuneet pilalle.
Motormanin myyjä toimitti Kuopioon 260mm leveän Metzelerin renkaan mikä toimii aivan täydellisesti Intruderin alla. Huoltomies pääsi kokeilemaan pyörää uuden renkaan asennuksen jälkeen, jolloin diagnoosi oli että eihän tämä toimi ollenkaan. Ruiskuasetukset oli päin persettä, pakoputkistossa oli perhosventtiilissä vikaa ym.
Viat eivät olleet todettavissa tyhjäkäynnissä vaan silloin kun oli veto päällä.
Noh, pakoputken viat ja ruiskuasetukset korjattiin, mutta tärinä ja turina ei siitä huolimatta loppunut joka ilmeni yli 3000 kierroksen jälkeen. Soitto jälleen Motormanille ja sieltä tuli asia harvinaisen selväksi. Pyörä pitää olla kunnossa ja sitä ei toinna lähteä hilaamaan Ouluun asti vaan Kuopion pojat saavat laittavat pyörän kuntoon ja Motorman suostui maksamaan kulut.
Tärinän ja turinan aiheutti lopulta vialliset suuttimet kun kone ei saanut tarpeeksi bensaa. Kun suuttimet oli vaihdettu ja ruiskun ohjelmat saatu kuntoon niin pyörä pelaa kuin unelma! :)
Tiedän, että liike sai varmasti pahasti kynsilleen kyseisestä kaupasta huoltokulujen ja osien takia, mutta teki samalla ainakin yhden motoristin erittäin tyytyväiseksi. Tulen seuraavan kerran, kun on pyörän vaihto edessä, niin katsomaan ensimmäisenä Motormanin tarjonnan välimatkasta huolimatta.
Kiitokset myös erittäin asiantuntevasta huollosta Kuopion pyörän ja mopon Makelle!
Voin erittäin hyvillä mielin suositella kummankin liikkeen loistavaa palvelua ihan jokaikiselle motoristille!

Linkit kyseisiin paikkoihin:
Motorman
Kuopion pyörä ja mopo

Kiitos! 
-ÄmSee Raatalampi ry:n Restentti Markku Tuutti
puheenjohtaja@amseeraatalampi.fi